Στην ανακοίνωση του νέου σιδηροδρομικού δικτύου προχώρησε ο υπουργός υποδομών και μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας. Οι ¨ Σιδηρόδρομοι Ελλάδος¨ θα είναι το αποτέλεσμα την συγχώνευσης των τριών παλαίοτερων εταιριών σιδηροδρόμων, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ.
Λογικό είναι, μετά την πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών, ο πολίτης να έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη στον ΟΣΕ και ταυτόχρονα να του γεννιέται η ανάγκη για ένα σύγχρονο δίκτυο σιδηροδρόμων το οποίο να εμπνέει σιγουριά.
Οι Έλληνες πολίτες καλούνται να πληρώσουν για ένα νέο έργο το οποίο το έχουν χρηματοδοτήσει και στο παρελθόν. Ωστόσο ο ΟΣΕ πουλήθηκε για ένα κομμάτι ψωμί, καθώς το ποσό των 45 εκατομμυρίων ευρώ που πουλήθηκε είναι τα έσοδα που εισέπρατε το κράτος σε λιγότερο του ενός έτους. Το νέο έργο που μόνο οι Έλληνες πολίτες μπορούν να βάλουν πλάτη, καθώς μόνο εκείνοι κατέχουν τον απαραίτητο πλούτο για να το χρηματοδοτήσουν, πιθανότατα θα έχει την ίδια κατάληξη με το προηγούμενο. Και αυτό το έργο δεν θα διαφέρει ως προς την τύχη του, καθώς μόλις ολοκληρωθεί πιθανότατα θα δοθεί σε κάποιον φοβερό επενδυτή, ο οποίος με δάνεια και επιχορηγήσεις θα το αγοράσει μέσο των ιδιωτικοποιήσεων.
Ορθό και δίκαιο θα ήταν ότι εφόσον ο Έλληνας πολίτης θα χρηματοδοτήσει αυτό το έργο να μείνει ως κληρονομιά σε εκείνον και στους απογόνους του. Το έργο αυτό θα πρέπει να έχει υπερσύχρονα βαγόνια αλλά και μηχανές, που θα κάνουν τους επιβάτες να νιώθουν άνετα και ασφαλείς. Να έχει υπερσύγχρονο σύστημα παρακολούθησης για αποφυγή τυχόν ατυχημάτων. Κύριο μέλημα του κράτους πρέπει να είναι η ασφάλεια του πολίτη αλλά και η ευημερία του.
Οκο