Πιστεύω με όλο μου το είναι ότι αυτό το νομοσχέδιο θα αυξήσει τις εκπαιδευτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα και την κοινωνική της κινητικότητα, τόνισε ο  υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, σε παρέμβαση κατά την επεξεργασία των άρθρων του νομοσχεδίου για τα μη κρατικά πανεπιστήμια από την επιτροπή των Μορφωτικών της Βουλής. “Βάζω φαρδιά πλατιά την υπογραφή μου και σας κοιτώ στα μάτια λέγοντας ότι η χώρα θα γίνει καλύτερη με την πρωτοβουλία μας αυτή”. Είπε ο κύριος υπουργός για το νομοσχέδιο με τίτλο, “ Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου -Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων”.


Πιστεύω, Πιστεύω, Πιστεύω… Πάρθηκε ένα νέο νομοσχέδιο με γνώμονα  τα  πιστεύω ενός υπουργού; Τα πιστεύω ενός ανθρώπου είναι το αποτέλεσμα μιας σύνθεσης διαφόρων επιρροών, και είναι απολύτως μοναδικά και προσωπικά και  διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Συνεπώς σε μια χώρα, όπου οι νόμοι ψηφίζονται με βάση το δημόσιο συμφέρον και αποσκοπούν σε δίκαιη και ισότιμη νομοθεσία, η δημιουργία μιας τέτοιας προσέγγισης μόνο θετικά αποτελέσματα δεν μπορεί να επιφέρει…

Η παιδεία, καθώς προσφέρει οφέλη σε ολόκληρη την κοινωνία, θα έπρεπε και πρέπει να παρέχεται δωρεάν σε όλα τα επίπεδα όπως ορίζει το Σύνταγμα μας. Η πρόσβαση σε αυτήν, διευρύνει τις δυνατότητες ανάπτυξης και επιτυχίας των ατόμων και συμβάλλει στην κοινωνική πρόοδο και στην οικονομική ανάπτυξη των πολιτών. Συνεπώς με την μεταφορά της ευθύνης για την παροχή εκπαίδευσης από τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα, η κοινωνική ανισότητα και η χαμηλή ποιότητα της εκπαίδευσης είναι μονόδρομος. ΄Ετσι δύναται η απόκτηση πτυχίων ή πιστοποιήσεων να εκτελείται με αμφισβητήσιμα μέσα τα οποία θα παρέχουν ίσες εργασιακές ευκαιρίες. Κοινώς εκπαιδευτική Βιομηχανία.

Στην χώρα μας βέβαια η εκπαίδευση αντιμετωπίζει τεράστιες προκλήσεις μέχρι και σήμερα. Η έλλειψη φροντίδας από το κράτος στο εκπαιδευτικό σύστημα δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα, τα οποία απαιτούν προσοχή και ανασχεδιασμό με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Σαφώς επειδή κάτι τέτοιο απαιτεί χρόνο και χρήμα, οι αρμόδιοι εμφανίζουν συνεχώς την ανάγκη για εξωσχολική μάθηση. Πλέον αποτελεί αναγκαίο συμπλήρωμα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα σχολεία, αφού η ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων, ενδιαφερόντων, και ταλέντων μπορεί να επιτευχθεί μόνο από εξωσχολικούς φορείς εκπαίδευσης. 

Και εδώ αναρωτιέμαι… Μέλημα της κυβέρνησης δεν θα έπρεπε να είναι η δόμηση νέων εκσυγχρονισμένων σχολείων και η ενίσχυση των παλαιών; Στις προτεραιότητες τις δεν θα έπρεπε να είναι η αναβάθμιση και αύξηση των δημόσιων Πανεπιστημίων και όχι η εισαγωγή ξένων, που ειναι ιδιωτικών συμφερόντων;

Σε ενα υγιές λοιπόν κράτος δικαίου, η παιδεία εξασφαλίζει την ισότιμη πρόσβαση και εκπαίδευση όλων των πολιτών. Βασικό μέλημα της είναι η διαμόρφωση ολοκληρωμένων ενεργών προσωπικοτήτων με κρητική σκέψη και ενεργή βούληση.

Η ανάπτυξη όλων των πτυχών των πολιτών (νοητική, συναισθηματική, φυσική  κοινωνική) θα επιτευχθεί μόνο μέσω ενός υψηλού ποιοτικά εκπαιδευτικού συστήματός. 

Σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτές θα προσφέρουν τις αληθινές πραγματικές γνώσεις, τις δεξιότητες και την καθοδήγηση που απαιτείται για την ανάπτυξη όλων των πολιτών. Τέλος ο άρτιος υλικοτεχνικός εξοπλισμός και οι κατάλληλες σχολικές υποδομές θα συμβάλλουν στην  αποτελεσματική παράδοση του μαθήματος και την ενίσχυση της μάθησης. Η Παιδεία είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

Κλειώ 

ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *